Odstąpienie od Umowy
Jeśli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Aby odstąpić od umowy, należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu, wysyłając je na adres e-mail: [email protected].
Zwrot zakupionego towaru powinien nastąpić niezwłocznie na adres: Donaborów 67, 63-604 Baranów, ale nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
Termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie rozpoczyna się:
- - dla umowy, w której przekazujemy rzecz, zobowiązując się do przeniesienia jej własności – od momentu objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- - dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
Aby zachować termin, wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem.
Zwrot wpłaconych przez Ciebie środków, w tym kosztów dostawy (zgodnie z warunkami określonymi w regulaminie), nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania zwróconego towaru lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego wysyłki, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w przypadku umów:
- - na dostawę towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według Twojej specyfikacji lub służących zaspokojeniu indywidualnych potrzeb,
- - na dostawę towarów, które szybko się psują lub mają krótki termin przydatności do użycia,
- - na dostawę towarów zapieczętowanych, które po otwarciu opakowania nie mogą zostać zwrócone ze względów zdrowotnych lub higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- - na dostawę nagrań dźwiękowych lub wizualnych oraz programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- - na dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli świadczenie zostało rozpoczęte za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia i po poinformowaniu Cię o utracie prawa do odstąpienia.
- Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeżeli zakupiony w naszym sklepie towar okaże się wadliwy, masz prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi. Reklamację najlepiej złożyć, wysyłając wiadomość na adres: e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres ul. Donaborów 67, 63-604 Baranów.
Reklamowany towar należy odesłać na adres: Donaborów 67, 63-604 Baranów.
W związku z wadą towaru możesz żądać:
- - wymiany towaru na nowy, wolny od wad,
- - usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- - obniżeniu ceny,
- - odstąpieniu od umowy – w przypadku, gdy wada jest istotna.
Odpowiadamy za wady towaru stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania.
Reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, jednak nie później niż do końca okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
Gruszka24.pl